top of page

Een mooie recensie n.a.v. Hypnosesessie " Stoppen met roken"



In de afgelopen 20-25 jaar heb ik van alles geprobeerd om te stoppen met roken, van pleisters tot pilletjes en van acupunctuur tot aan lasertherapie.

Helaas was dit zonder succes.

Na één sessie!!! bij Eric kwam hier echter verandering in. In tegenstelling tot alle andere methode bleek hypnotherapie te werken en kan ik nu, 5 maand later, met trots zeggen dat ik nog steeds gestopt ben! Ik heb me niet één keer laten verleiden om toch een trek van een sigaret te nemen. Vooral doordat je na een tijdje stoppen terug een heldere kijk krijgt op heel het rookgebeuren een walgelijke nutteloze gewoonte!

Bij Eric voelde ik mij ook zeer gerust.

Hij legt alles goed en rustig uit.

Ik ben zeer tevreden.

Bedankt Eric!!!

10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page